lunalunuay Ben araştırma hastanesine götürdüm, 7 aylık dönmüyor, desteksiz oturuyor, yanlara dönüyor ama tam tur dönmüyor. Doktor ( öğrenim görevlisi) , tercih etmiyor, dönmesin. Sağlıklı gayet dedi ama ben kendim endişeliyim. Kızlarım dönmüşlerdi bu zamana kadar.