huma Bugün 9 gün oldu doğum yapalı. 67 ile doğuma gitmiştim. Bgn sabah tartıldım 61 olmuşum🙏 50 kilo ile hamile kalmıştım. Göbeğim inmeye başladı. Sezeryan doğum yaptım. Emzirdikçe kilolar hızlı gidiyor ve rahim hızla toparlıyormuş. Emzirmeyenlerde rahim eski haline zor dönüyormuş. Bol su içiyorum ve bol meyve yiyorum. Yemeklerde ekmeği az yiyorum ve doymadan kalkmaya çalışıyorum. Sık sık az yemek önemli. Dikkat edince veriliyor diye düşünüyorum ama karnım kötü tabi daha iyice inmesi ne kdr sürer acaba :(