yagizinannesi0606 beta değerin düşük o yüzden daha bebek oluşmamşştır benim gibi olmuw seninde. Rabbım kucağını boş bırakmasın insaallah sağlıcakla al kucağına. Hiç korkma bu süreçte kendine dikkat et ağır kaldırma ilişkiye girme. Kanama olursa riskli olur. Bol bol dua et