yagizinannesi0606 adabebek14 benim bulantim vardı diye test yaptım birde herkes hamilelik güzelliği var diyince test yapiyim dedim zaten istiyorduk sonra baktım silik çıktı ilk oglumda adetim 3 gün gecmisti öyle mide bulantim olmuştu bunda erken geldi
adabebek14 yagizinannesi0606 hayırlısı olsun inşallah mide bulantısı ben hiç yaşamadım ilkinde ikinci olursa bakalım hayırlısı neler yaşayacağım Allah yardımcın olsun mide bulantısı hep kötü oluyor diyorlar
yagizinannesi0606 adabebek14 ilk hamileligibde 6 hastalıktan 5 aya kadar çıkardım 69 dan 65 e dusmustu kilom sadece yoğurt çorbası yogurtlu makarna ve kahvaltı yapardım onun haricinde ful meyve çok zordu bunda inşallah olmaz olsada az olsun
Birdunyabircennetannesi 4807 Yani adetinizin yaklaşması veya gecikmesi lazım Oğluma hamileyken çok istediğiim ve rüyamda hamile olduğumu gördüğüm için 9 gün kala yapmıştım çıkmamıştı 4 gün kala çok çok silik çıkmıştı
yagizinannesi0606 iremosa adetim 8 gün geçti degerim yükselmiştir Insallah kan sonucunu gisterince kese görünür
Minnakelifim yagizinannesi0606 doktorların hemen düşük demesi ne saçma. Beta Artışı varsa soeun yok demektir. Bana da kese boş dediler kürtaj yapicaz dediler korkup kaçtım iyikide kaçmışım kızım şuan 2.5 yaşında kürtaj kürtaj vebalini kim odeyecekti
yagizinannesi0606 Minnakelifim degerim dusuktu olabilir dedi bende daha günüm gelmedi ondan olabilir dedim bakalım hayırlısı doktorum iyi ona gidiyorum
yagizinannesi0606 Minnakelifim ben adetten önce öğrendim erken öğrendim ondan bence beta dusuktu çünkü şuan 9 gün geçti adetimden
adabebek14 yagizinannesi0606 Ay hadi hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 Daha henüz erken diye muhtemelen karamsar olma güzel haberlerini alalım inşallah 🤲🏻
Minnakelifim yagizinannesi0606 beta değerin düşük o yüzden daha bebek oluşmamşştır benim gibi olmuw seninde. Rabbım kucağını boş bırakmasın insaallah sağlıcakla al kucağına. Hiç korkma bu süreçte kendine dikkat et ağır kaldırma ilişkiye girme. Kanama olursa riskli olur. Bol bol dua et