svncgldgn duygublg1 çok küçük ek gıdaya geçseydi bir nebze ama ben bu zamana kadar hiç kullanmadım bitkisel şeyler, bitki çayları asla dedi doktorda bugün 10 aylık hasta doktora gittik fazla olmamak şartıyla ver dedi
atarepla hera96 Biz de özel muayenehaneye götürüyoruz ama memnun değiliz. İlgili doktor bulmak zor :(
hera96 atarepla istanbuldaysanız benim doktora yönlendirem sizi, ben de çok doktor arayışında oldum 😌
serapdk duygublg1 3 yaşından önce bebeğe bitki çayı vs asla verilmez. Çok geçmiş olsun. Serum fizyolojik ile buhar yapıl sırtına pat pat vurun 😓 🌺
atarepla serapdk Benim gittiğim 3 farklı doktor da bitki çayı önerdi. Siz bu bilgiyi neden edindiniz?
Aysunnkaya seyma5050 nane limon mu 4.5 aylık bebeğe iyi misiniz siz kimse uyarmıyor mu sizi verilmemesi hakkında
anonimmomp_ atarepla aynen benim bebeğim bir aylıkken bile doktor rezene papatya melisa verebilirsin günde 30 ml demişti
serapdk atarepla kendi doktorum ve takip ettiğim birkaç doktordan. Birde instagram hastalanmayan çocuk hesabını takip edebilirsiniz. Fonksiyonel tıp diyetisyeni kendisi. Ben vermeyi düşünmüyorum. Siz bebeğiniz için daha iyi bilirsiniz tabii. 🌺🌺
atarepla Fonksiyonel tıp diyetisyeni dediğiniz kişi bir diyetisyen. Dümdüz bir diyetisyen. Tabi ki alanında uzman bir çocuk doktorunun dediği daha geçerlidir :)
humosummm duygublg1 ben ek gıdaya geçtigimizden beri tarhana ve ıhlamuru eksik etmiyorum bu sakıncasını görmedim