busra987 düzeltilmişi 6,5 aylık daha zaten ne bekliyorsunuz ki? Benim kızım da 35+3 de doğdu 5 ay doluyor yarın. Ama düzeltilmişi daha 4 bile olmuyor tam. Kilosu az, dönemiyor bile daha. Oğlum döndüğünde 4 aylık bile yoktu. Yani kıyaslarsak çok üzülürüz hep üzülürüz anlıyo musun? Prematüre zor