Hanımlar merhaba. Benim bebeğim 33+6 de doğdu. Şuan kronolojik 6 ay 21 günlük, düzeltilmiş iste 8 aylık. Bebeğim yuvarlanıyor oyuncaklarla oynuyor kendi etrafında dönüyor. Ama emekleme yok. Diş yok ve en canımı sıkan hiç kelimesi yok 😔 yani sürekli bağıruyor bişeyler anlatmaya çalışıyor ama baba anne dede hiçbişey yok. Eşimin akrabasının bebeği kızımdan 1 ay büyük baya kelimesi var. Eşime dün senin kızın baya geri kalmış benim çocuğum onun kadarken neler söylüyordu dedi. Çok canım sıkıldı. Sizce de daha küçük değil mi kızım ya. Sizin bebeleriniz nasıldı acaba