Ozielo öncelikle geçmiş olsun işinize yarar mı bilmiyorum ama benim kız kardeşim yanmıştı doktoru iz kalmasin diye elma suyu surmemizi önermişti elma rendeleyip suzuyorduk suyunu yumuşak fırça ile suruyorduk faydasının olduğunu gördük yaraları küçüldü doktorunuza sorun ama yinede