14 aylik kizim bugun evde dusmus ve alnini supurgeligin metal ve sivri olan yerine vurmus.hemen acile goturmusler ve 3 dikis atmis plastik cerrah.alninin tam ortasi su an bandajli ve ben delirmek uzereyim.hem cok sinirliyim dusurene hem de cok uzgunum. allah korumus daha kotu de olabilirdi.ins iz kalmaz alninin tam ortasinda,dikey bi kesi olusmus.ne yapmak lazim acaba iz kalmamasi icin?