Mirabia canankuzy her bebeğin mide kapasitesi aynı değil bence . Kutulardada genelleme yapılarak yazılmış olabilir yoksa ben o kadar mamayı bebeğime içirsem rahatsız olur. Mesela 90 veriyorum doyup uyuyor , 120 içirdiğimde kusuyor rahatsız oluyor uyumuyor
canankuzy Mirabia aynen ben 90 yaptığım da gene az olsa tekrar istiyor 120 istiyor şuanda 150 yi kaldiri mi hiç bilemedim denesem mi acaba