zerdaaslan arkadaşlar merhaba 6 aylık bebekleriniz kaç saatte bir ve kaç ml anne sütü veya mama içiyor
atlasingoecos zerdaaslan bizimkisi 10 gün sonra 4 aylık olacak inşallah çok değişiyor bazen 2 saatte bir 90 ml bazen 3 saatte bir 120 ml bazende saat başı 60 ml içiyor 😂 keyfine düşkün bir bey 😂🫶🏻
Prenses_annesi22 zerdaaslan 7aylık sadece öğle uykusuna gecerken öğle arasımdan sonra 90cc mama ıcıyor. Gece uyurken bn 180cc veryorm bıde sbha karsı verıyorum 180cc. Gerisı ek gıda
Aselinannesi0655 zeynepkanat hangi mamayı kullanıyorsunuz. Bebegim 6ay 22 günlük 60 cc den yukarı çıkmıyor kilosu da baya düşük gelişimsel pediatriye gidicez bugun tüm mMaları denedim . Artık içsin diyr zorluyorum çok yoruldum
ayseee48_ Emzirdiğim icin bilemiyorum. Ama merak ediyorum kac ml içtigini. Yaklasik 2saatte bir emziriyorum.
zeynepkanat Aselinannesi0655 bebelac kullanıyorum 5 aylıktan büyük olduğu içindw mamasına bi tane cici bebe atıyorum
zeynepkanat goldengate diğer türlü beğenmiyor çünkü doktorun tavsiyesiyle atıyorum bende zaten kendim yapıyorum evde cici bebesini o yüzden sıkıntı olmuyor
goldengate zeynepkanat senin bebeginin beslenmesiyle ilgili postunu hatirliyorum bence dikkat etmelisin cici bebesiz alisabilir bebegin icin soyluyorum,bende benzer durumdayim savasiyorum bebegimle beslenmesini azaltmak icin
Mirabia canankuzy her bebeğin mide kapasitesi aynı değil bence . Kutulardada genelleme yapılarak yazılmış olabilir yoksa ben o kadar mamayı bebeğime içirsem rahatsız olur. Mesela 90 veriyorum doyup uyuyor , 120 içirdiğimde kusuyor rahatsız oluyor uyumuyor