Canimbenim65 bence bu kadar stres yapmayın ben hiç stres yapmamıştım her gidişimde çünkü bebegimin duyduğumdan o kadar eminim ki testi kesin geçer dedik ama sonuc gelince eşimde bende üzüldük o gün erkenden yattık uyduk 3 gün sabah kalktım ağladım yemek yedim ağladım bebeğime bakıp bakıp ağladım ama esim hep daha dik durdu umutlu konuştu çözümü var plan bisey evet cihaz takacak keşke hiç takmaya ama yapacak bisey yok allahtan gelene isyan edemem daha beter bisey de olabilirdi çok şükür zekasi yerinde eli ayağı düzgün yasitlaeindan geri kalmıcak normal duyan biri gibi büyüyecek ben test için sıra beklerken orda çok kişi gördüm testten kalan hatta biri 2 yaşındaydı cihaz takan gördüm demek ki olabiliyor sizin belkide yoktur bebek olduğu için anlayamazsınız karşısına geçip alkış filan yapınca gözlerini kırpıyor mu ?