duyguloji3478 evet özelde yaptırdık. 3 farklı hastanede yapıldı 3.den de kaldı. Zaten 3 hakkımız varmış kalınca sevk ettiler Abr/Bera testine girecek haziranda.
Kbranr5 sizin için çok mutlu oldum inşallah bizde geçeriz 🤲🏼
pembekoalam evet tepki var ama orda kaldı diyince perişan oluyorum. Evlat başka bişeye benzemiyormuş. Rabbim hepimizinkini bizlere bağışlasın 🤲🏼
cennetkusum16 çok korkutacak kadar değil mesela bugün uyurken alkış yaptım gözlerini kırpıştırdı. Kulağına yakın elimi şıklattım yine gözlerini kırpıştırdı. Sizin dediğiniz teste oğlum 5 defa girdi şimdi başka teste yönlendirdiler. İnşallah onu bekliyoruz 🤲🏼
duyguloji3478 ilk testimizde bir kulağından sizin dediğiniz gibi kanlı şeyler çıkmıştı diğer kulağında da uyanıktı o yüzden geçemedik. 3 hakkı vardı ve biz hepsini yaptırdık maalesef o kdr beklemek zor geldi. Şimdi bir üst teste yönlendirildi haziranda o yapılacak
busrasya23 her gittiğimizde bunlara dikkat ettik ama maalesef olmadı. Olurda aklınıza gelirsem duanızı beklerim hazirandaki testimiz için 🤲🏼