duyguloji3478 aile geçmişinde yatkınlık varsa zaten hiç düşünme bile riske atma çocuğunu derim carpolun zararı yok rahat uyumasını sağlar. Bende çok tedirgindim bu konuda ilaç vermeme ama mecburum ben ufacık ateşte veriyorum aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum çnkü. Bağşıklık sistemini başka gıdalardan aldırmaya çalıyorum güçlenmesi için takviyeler çam balları, meyve sebze ile güçlendirmeye çalışırım. Allah kimseye yaşatmasın . Ama bizim dün yaptırdık gitmeden carpol verdim saat 11 gibi akşama kadar bir durum yoktu akşam saat 9 gibi bacak şişti kızarıklık oldu yürüken acıyordu zaten zorlanıyordur buda ona ateş yaptı yine hemen carpol verdim rahatladı ve uyudu. Bugün hafif oldu ama biraz halsizdi belliydi ateşin yükselceği gündüz yine verdim akşam yine verdim zaten saat aralığı uzun gidiyor 4 saatte bir vermdim yada 6 saatte bir değildi sürekli kontrol edip çıkıcağını anladığım gibi carpol başka çözümü yok.. herkezin anneliği farklı birşey diyemem yaşamayan anlamaz allahta yaşatmasın kimseye ..