duyguloji3478 bağışıklık sisteminin, vücut savunmasının güçlenmesi için aşı sonrası hemen verilmemesi gerekiyor. Çocuğunuzu takip edersiniz, ateşi yükselirse ılık banyo yaptırabilirsiniz. Bizim kriterimiz 39 derece ama hastaneye 5 dakika mesafede oturuyoruz ve mutlaka evde ateş düşürücü fitilde bulunduruyoruz. Sizde kendi koşullarınıza göre değerlendirip karar verebilirsiniz. Takipli doktorunuzu da mutlaka danışın derim en iyisini siz ve doktorunuz bilir.