oğlum 4bucuk aylık 1 ay öncesine kadar hiçbir problemimiz yoktu emzirmeyi çok seviyordum hatta 4 aya kadar sadece anne sütü aldı. bu ayki doktor kontrolünde hiç kilo almadığını görünce beynimden vurulmuşa döndüm meme reddiyle uğraştım günlerce uykusuz emsin diye bekledim, bi şekilde aştık meme reddini ama 2 haftadır sütümün çok azaldığının farkındayım emdikten 1 saat sonra sağımda 30-40ccler zor gördüğüm oluyor öncesinde 90-120 arası mutlaka gelirdi. sağlıklı besleniyorum sigara kullanmıyorum ama doğumdan ber psikolojimi bi türlü toparlayamadım. bi haftadır mama veriyorum günde 2 veya 3 kez. artık emzirmek istemiyorum çok zor geliyor bunalıyorum zaten kendisi de 2 göğüsten 10–15dk kadar emiyor gece 3den 5e kadar emmek istiyor süt az geldiği için huysuzlanıyor uykusu dağılıyor çok çaresizim tepkilerden ısrarlardan çekindiğim için kimseyle paylaşamıyorum, lütfen bi yol gösterin