gul_erden Kızlar herkese bol eksiler ben de Omad yani tek öğüne başladım. 97den 72ye düşmüştüm. Devam ediyorum 72 den sonrasını da böyle sürdürmeye çalışacağım sürecimi paylaşıyorum bakmak isterseniz ig diyetteyimannecim
anne232 kelebekmom Başlayınca vermek gerçekten kolay oluyor önemli olan kararlı olmak ben bitki çaylarının çok etkisini gördüm ve aralıklı oruç un
jasminebk kelebekmom postları okurken bana rakip yok demişsin sırf senin için geldim kardeş 😄 başka bir niyetim yok inan ki 105 kilocuğum bende dogumda 4 kilo çocuk çıktı ama hâlâ süt danası gibiyim
haticenur_asel kelebekmom been sizinle beraber yaparım . Zaten bayadır aralıklı oruç yapıyordum ama su diyeti denemek istiyorum kilom takılı kaldı . Var mı su diyeti yaptıktan sonra kilo almayan 🥹
kelebekmom haticenur_asel Beraber yapalım buraya yazalım 👐🏻bebeğiniz kaç yaşında? Su diyeti çok önerilmiyor kısa vadede kas kaybı olur geriye alırsınız hepsini.. hangi diyetleri uyguladımız mesela uygulamadıklarıjızı deneyin olmazsa
kelebekmom kaptanjacksparrow Ben kaçla doğurdum hatırlamıyorum bile 119 görmüştüm heralde işte kendi kendine gitt biraz bebiş hareketli olunca ama 100 den inemedim hayatımdaki en yüksek kilom
kelebekmom anne232 İşte sürekli başlayıp motivasyonum düştüğü için yarıda bırakıyorum :/ bende 15 vermek istiyorum bakalm
haticenur_asel kelebekmom bebeğim şuan 20 aylık ben direnç kilomda takılı kaldım onu kırmak ve hızlı kilo vermek için su diyeti denemek istemiştim ama geri hızlıca alınıyorsa yapmaya gerek yok 🥲
kaptanjacksparrow kelebekmom benim de öyleydi nasıl oldu anlamadım valla 😂 şuan 86 kiloyum bakalım kısmet gerisi
anne232 kelebekmom Bu gün hayatım da ilk defa CIA tohumu yedim böyle tok tutan bir şey görmedim Su bile canım istemiyor
anne232 kelebekmom birazda zor yedim iştahı mı kapattı görüntüsü tadı sırf bu yüzden bir daha yerim yoksa yemezdim kıvamı görüntüsü hiç hoş değil
annelikgunlerim kelebekmom kızlar ben 5 aydır diyet yapıyorum 88 ile başladım şu an 67 kiloyum. hedefim yaza kadar 55 olmak 💃🏻 ben de varım
anne232 annelikgunlerim Bende şu an 67.69 arasında gidip geliyorum hedef 55 inşAlllah 🥰🤍 Tebrik ediyorum bol eksiler 🌹
kelebekmom annelikgunlerim Yaaa tebrik ediyorum sizi bu kadar uzun süre nasıl yaptınız? Kilo vermeniz durdu mu ? Yani bu kadar uzun yapabilsem bende de değişimler olacak ama..
Livmom annelikgunlerim çok iyi vermişsin bende 80 kiloyum yaza kadar 60 olmak istiyorum 65 bile olur çok zayıf olunca güzel olmyor bende 😂 doğuma 96 yla girmiştim 3 ay oldu doğum yapalı bi azim ettim inşallah bende verebilirim hedefim 20 kilo kadar