sevimliidostlarr aybike042024 konuyla alakasız benım teyzem sutaşda calısmıstı cok temız fabrıkaları cok dogal demıstı bılmıyorum ne kadar dogru amaa sutaşş olan herseye guvenıyrum denıcemm onunla
aybike042024 sevimliidostlarr bende çok güveniyorum, yılların markası bugüne kadar hiç kötü bir şeyde duymadık çok şükür. Ben gönül rahatlığıyla sadece onunla mayalıyorum.
babyboy_35 Berfin_44 bir kere activa yoğurdu başladım sonra kendi yoğurdumdan mayalamaya devam ettim her pazar mayalıyorum