dryglgl Berfin_44 activia sade kullanabilirsin ama ben bugün süt kaynatmıştım mayam yoktu unutmuşum normal içim yoğurt vardı biraz onla mayaladım tutmuş
sevimliidostlarr aybike042024 sünme olmuyomu benım evde yogurdum vardı ama cok eksıydı bıraz hazırla karıstırdım su gıbı oldu sbebı ne acaba
uzumlukekinmom sevimliidostlarr ben baya hazır yoğurtla mayaladım taş gibi oluyor tadı da güzel oluyor diğer ev yoğurduna göre
aybike042024 sevimliidostlarr ben mayasını sadece hazır yoğurtla yapıyorum. (Tabi tercih meselesi) Gayet lezzetli ve kıvamlı oluyor.
1pekmom_ Berfin_44 olur neden olmasın ben bzen içine 1çay kaşığı şeker 1 çay kaşığı tuz koyuyorum mayanın içine çok güzel tutuyor. Hatta bu kez tuz koymayıp sadece şeker denicem ekşiliği biraz azalsın diye
Berfin_44 1pekmom_ evet valla çok güzel tuttu kalıp gibi oldu.😊 Annemler tutmaz fln diyolar meğerse baya iyi tutuyomus
sedadvc uzumlukekinmom amaç taş gibi olması değil ki katkısız olması. Market yogurtlari katkılı sonuçta. Bebeğe yapmak için sordu.
Berfin_44 sevimliidostlarr ben hep 4 saat bekletiyorum üstü kapalı sonra ağzı açık bı şekilde dolapda 24 saat bekletiyorum kalıp gibi oluyo
annelendik oluyor. marketten tava yoğurdu alıp onunla yapıyorum. tava yoğurdu daha iyi çünkü daha kıvamlı daha yağlı