aura_meselesi_bu_sekerim cinsiyetin bizim için de önemi yok. Bende zor şeyler yaşadım progestan kullandım aylarca yattım , detaylı da down sendromlu olabilir dediler, doktor yüzüme düşecek bu bebek dedi ama cok şükür allahıma 6 aylık olduk. Böyle postlar görünce gerçekten zoruma gidiyor ya bu devirde yani bide. Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın.