AselBebekveAnnesi Iyi aksamlar arkadaşlar dünya güzeli bir kız evladım var planlı gebelik düşünüyoruz bir kardeş yapalım diyoruz Allahim hayırlısını sağlıklısını nasip etsin öncelikle ama bir de erkek evladım olsun isterim bunun için yapılacak biseyler var mıdır acaba internette adetin 14 ve 16. Günleri ilişki yaşayın falan yazıyor ama var mi bir tüyosu olan
badekuzeyguneyldz AselBebekveAnnesi gün aşırı olurdu benim 2 oğlan bi kızım var özellikle yaptığım şey değil ama oğlanlarda protein ağırlıklı beslenmiştim öyle kaldım
Deletedmom192 AselBebekveAnnesi eger bunu omceden hesaplayabılsek herkes ıstedıgı cınsıyette bebege sahıp olurdı
Sermec27 AselBebekveAnnesi bence Allah ne nasip ederse o oluyor tüyo vs boş bir de erkekten ne sperm gelirse o oluyor ben 3 oğlumda da adet biter bitmez ilişkiye girerdim gün aşırı olacak şekilde çatlama görene kadar üçü de erkek oldu
AselBebekveAnnesi demir2606 badekuzeyguneyldz Deletedmom192 Sermec27 Gulsbaby cennetkusum16 haklısınız valla bir tüyosu olsa herkes istediği şekilde hamile kalır ne bilim bende 14 16. Gün falan yazinca deneyip tutturan var mıdır acaba diye merak ettim bir sorayim dedim 😇
Gulsbaby AselBebekveAnnesi hangi spermin yumurta ile dölleneceği tamamen rastgele bir durum. Gerisi uydurma inanmayın.
cennetkusum16 AselBebekveAnnesi özel yapılan bişey yok 2 tane erkek oldu. Rabbim ne yazmışsa o oluyor. Zaten erkek spermi belirliyor cinsiyeti
nayirnolamaz06 AselBebekveAnnesi Allahtan hayırlısını ister tevekkül ederim.Rabbim hayırlı olanı versin canım bir kızım bir oğlum var ama ben onları dua ile çağırdım 🥰
aura_meselesi_bu_sekerim AselBebekveAnnesi Baslik beni cok rahatsz etti ya Yazmadan duramadim , Hayrlisini ve sagliklisini istemek neden zor ? Cok oneri almak istiyorsan İkinci bir evlada niyet edilir, abdest alinir dua ile niyet ile EN HAYRLİSİ VE SAGLİKLİSİ istenir.
Deletedmom192 aura_meselesi_bu_sekerim boyle seyler benı de cok rahatsız edıyor. Bır kızın var bır erkek ısteyebıkırsın ama yanı ne yapacasın kı tobe hasa allahın ısı yanı cok haklısınız 😊
AselBebekveAnnesi aura_meselesi_bu_sekerim yazının tamamını okuduysanız başta ve her zaman bu şekilde diliyorum zaten HAYIRLISINI VE SAĞLIKLISINI hani öyledir ya kızı olan erkek de ister oğlu olan bi de kızı olsun ister o hesap yani bana kalırsa kız çocuk veli nimet zaten evlat evlattır sadece acaba deneyip tutturan var mıdır diye sordum
ilay-mom aura_meselesi_bu_sekerim bende cok rahatsız oldum. Birçok kadın varını yoğunu ortaya koyuyor anne olabilmek için ya ama bazı insanlar yok kız yok erkek diye ayrım yapınca deliriyorum. Resmen nankörlük.
minosu aura_meselesi_bu_sekerim Başlıkta kız olması için ne yapılır denseydi aynı şekilde yine rahatsız olurmuydunuz ? Bayanın bir kızı var birde oğlu olsun istiyor iki duyguyuda tatmak istiyor gayet normal istemek ayıp değil günah değil. Kız veya erkek evlat istememizde hiçbir mahsur yoktur. İnsanın tabiatına uygundur. Asıl mesele ikisi olduktan sonra adaletli davranıp aynı ölçüde sevip, şefkat göstermektir. Yetersiz sevgide insana vebal olarak yeter!!
aura_meselesi_bu_sekerim Deletedmom192 yok bir de tüyo diyor Gunumuzde o kadar yaygin tedavisi zor ulasilmaz hastaliklar cikti ki , İnsan once saglik ister gerisi erkek mi kiz mi cok onemli degil der yani
aura_meselesi_bu_sekerim AselBebekveAnnesi hayr siz onu tamamen elestiri almamak adina yazdinz Hayri serri sagligi dusunen insan gelip de tuyo falan boyle seyler istemez
AselBebekveAnnesi Deletedmom_215 ben yinede insallah demek istemiyorum rabbim hayırlısını sagliklisini versin öncelikle Rabbimden ne gelirse başımız gözümüz üstüne
aura_meselesi_bu_sekerim ilay-mom bizde sattik zamaninda hatta zibilyon borclara girdik. Aklimizda tek sey kalbi atsin saglikli olsun yeter dedik… oyle ki cinsiyeti bile sormamisz en son doktorumuz soylemisti 7 nci ay da
Alyask AselBebekveAnnesi bnmde 1kızm var bırde erkek ıstedık insan olmayanı da tatmak ıstıyor tabı ki önce sağlıklı hayırlı olması.. yumurtama günümü takıp ettım catlama günü tek sefer iliskı oldu su an 22günlük oglusum 💙 Allah günlünüzdekini nasıp etsin
AselBebekveAnnesi Alyask hay ağzından öpim ya millet hemen taarruza geçti erkek yazmışım diye ulan söylüyoruz zaten başta hayırlısı sağlıklısı olsun diye ama öfkelerini çıkaracak yer arıyorlar
Deletedmom_215 AselBebekveAnnesi tabii hayırlı ve sağlıklı olması birinci öncelik.. herkesin içinden geçen bir cinsiyet vardır umarım sizinde gönlünüzden geçen olur💝
AselBebekveAnnesi aura_meselesi_bu_sekerim aman ne şekilde anlıyorsanız anlayın ya öfkenizi nefretinizi çıkaracak yer arıyor zaten çoğunuz bir de size kendimi ispatlamaya calısamicam
aybarsmom34 aura_meselesi_bu_sekerim Bence gereksiz yere bir saldırı yapmışsınız. Tabiki rabbim en hayırlısını ve sağlıklısını versin ama bazen insanlar her iki meyvedende tatmak ister. Bir tane erkek evladım var sağlığına duacıyım hamdolsun. Eğer bir kere daha düşünürsem gönlümden geçen hayırlısıyla kız evladınıda tatmak. Nasıl bir duygu kız annesi olmak merak ediyorum mesela. Bu hanımefendide bence kötü niyetli birşey söylememiş