balporsugu7224 Alpmom_ doğduğu günden beri su veriyorum su an 11 aylık olmak üzere severek içiyor sonradan alistirinca zor oluyor
Alpmom_ balporsugu7224 Bende hep veriyordum ama ek gıdaya geçince noldu bilmiyorum bazen çay kaşığı ile içirmek zorunda kalıyorum hala