Eylul301023 biz 1,5 yaşından beri yılda bir kere çektiriyoruz. Uyuması için verilen ilaç zaten bebeğinizin kilosuna göre veriliyor. Kızım 9 yaşına geldi artık uyıtmadan çektiriyoruz ama uyuduğu zamanlarda da işlem biterken uyanıyo hemen hemen. Bizim hastanede zaten çocuk uyanmadan göndermiyorlar