15 aylık bebeğim yarın emara giricek. Bugün nöroloji de randevumuz vardı 3 gündür sağ gözünü kısıyordu doktor bir şeyi yok ama tedbir amaçlı emar istedi. Açık emar varmış götürdük ama durmadı sakinleştirici verdiler ona rağmen kıyametleri kopardı. Yarın mecburen uyutulup giricek hiç istemiyorum ya uyanamazsa diye çok korkuyorum. Bebeğine emar çekilen var mı ? Sonrasında neler oluyor ?