hepbahar123 merhaba şimdi gördüm kusura bakmayın.evet toparlandı çok şükür.benimki de öksürükle başladı.sonra balgam oldu.ben sürekli burnunu temizlşyordum ama balgam çıkmıyordu.meğer genizde varmış.bebeğimde hırıltı vardı benim.baya duyuyordum yani.çok aksatmadan gittim doktora ama yine de ciğere inmişti.uzun sürmedi iyileşti.ama en son hırıltısı geçti.bi önceki hastalığında daha kötü olmuştu ama ciğere inmemişti mesela.süzinki de bronşit başlangıcı değildir belki.hemen önlem alırsanız bieşy olmaz.hırıltı var mı kontrol edin.nefes alışverişini kontrol edin.hızlı mı değil mi.bir de sürekli burnunu temizleyin zaten geçer hemen