aslikeremm0 utkummm öğlen uykulari 45 dk 1 saat arası oluyodu. Bı saat belirlesen mesela sen yatmadan önce uyandırmadan emzirip yerine koymayı denesen düzelir mi acaba. Uyurken emzirmek tehlikeli diyolar da ben hep öyle yapiyodum memeyi bırakmadan önce. Bıraktıktan sonra da mama verip yatırdım yarım saat takip ediyodum. Uyku problemim vardı 3 e kadar uyuyamıyodum zaten yanındaydım hep. Belki gece beslemesini kesmek için erken olabilir. Hazırlayıp vermeye çalışıyodum artık almayınca kestim 16 17 aylık falandı
arsentopik aslikeremm0 bide nasıl kestıniz sütü benımkı emmeden asla uyumuyor bende kesmeyı düşünüyoruö düzelirmi aceba🫤
aslikeremm0 utkummm yemek yiyo mu. Ben 4 aylıktı akşam yemeklerde yanıma oturtuyodum masadan yiyodu uygun olanları sonrasında da yemek yemeye alıştı 1 yaş civarı yemek yiyodu. mamayı içmemeye başlayınca su vermeye baslamistim Uyandığında, baktım ki Çocuk susuyomus hemen dönüp yatiyodu
utkummm aslikeremm0 evet yemegini yiyor 3 ana 1 ara öğün gunduzleride emiyo ara ara o yuzden aclik durumu olmadigina eminim o yuzden biraltim gece beslenmesini ztn aliskanlik oldugundan uyaniyodur diye ama yinede uyaniyo hala Su da veriyorum ara ara uyandiginda
ikikedibirbebek utkummm normal de 7 -7.30 gibi kalkıyor 10 gibi ilk uyuya geçiyor 3e doğru 2. Uykuya geçiyordu akşam da 7-8 gibi uyurdu ama şu an diş çıkarıyor her şey sarpa sardı
utkummm ikikedibirbebek gunduz uykulari toplam kac saat oluyo Borde gece deliksiz kac saat uyuyabiliyo benimki saat basi uyamiyor da😢
haticess0 utkummm gece 2 defa falan kalkar emziğini veriyorum geri uyuyor gece beslenmesi yapmıyoruz artık uyumadan önce mamasını içip uyuyor
ikikedibirbebek utkummm 6 saat falan uyur normalde gece ama gündüz 3 -4 saat uyuyor belki diş çıkarıyordur azı dişlerini kontrol edin şu an bizimkinde uyanıyor diş yüzünden 4 tane birden çıkıyo bizim
haticess0 utkummm yok ya bu 2-3 ay rahatladım biraz gece beslenmesini kestik yavaş yavaş daha uzun uyumaya başladı
utkummm eylm1 ilk 3 gun zor oldu ama sabrettim Kucagimda pispislamaya calistim emmek istediginde ama daha da cok agladi kucagimda oturur pozisyonda karanlikta evi gezdirip sakinlestirdim tekrar yatirmaya calistim ama tekrar agladi tekrar sakinlestirmek icin gezdirdim bu bi kac kere surdu en sonunda kucagimda uyudu sonra yatagina biraktim bi iki saat sonra tekrar kalkti tekrar ayni seyler yasandi ama sabrettim vazgecip emzirmedim bosuna gidicekti emeklerim cunku,ilk 3 gun yarim yarim 2 saat anca uyuyodum ama 4. Gun direnmedi cok emmek icin Ama iste cozum olmadi sık uyanmalarina ama bi tanidigim kesti gece beslenmesini benden sonra onda baya fayda etti 3 kere kalkiyomus artik sadece
defnesmom3 utkummm şu an 18 aylık ama o zamanı biliyorum 3 uykusu vardı Sabah 9 da uyuyup 12 de kalkıyordu Öğlen 3 de uyuyo 5 gibi kalkıyordu Akşam 8 de uyuyup sabah 4 5 gibi kalkiyodu
utkummm defnesmom3 yaa erken kalktigi icin mi 3 uykusu vardi Gece uykulari nasildi kac saat deliksiz uyuyordu
Annisi24 Şuan 12 aylık 7-7 bucuk gibi kalkıyoruz 9bucuk 10 arası ilk uyku, bir saat uyuyo ikinci uykuya 3 gibi geciyo oda 1bucuk saat falan uyuyo, aksam 8 bucuk 9 arası uyuyo gece 12de ve sabah 5 6 gibi mamaya kalkıyoruz
defnesmom3 utkummm yok 3 uyku yaşına göre idealdi şu an mesela 2 uyku gece ve gündüz o zaman 3 uykusu vardi erken kalktığı için değil kendi belirlediği saat aralığı vardı bir de uyanık kalma süreci büyüdükçe uzuyodu gece 8 gibi uyuyodu sabah 4 5 gibi kalkiyodu 9 saat deliksiz uyku oluyordu şu an da mesela 9 10 gibi uyuyo sabah 8 de kalkıyor uykuya direndiği geceler geç uyuyo tabi
aslikeremm0 arsentopik emzirirkende bı düzeni vardı saatini ayarladım hep 1de bide 4 5 gibi zaten kendi kalkiyodu ama emzik kullaniyodu. Kardeşimin ki emzik kullanmıyor o da sürekli kalkiyor su vermeyi denedin mi benmki ilk zamanlar çok kalkiyodu o aylarda su verip yatiriyodum
aslikeremm0 arsentopik kesme ya bosver emsin geçecek bu günler de.. o kadar takintiliydim ki emzirmeye, sürekli sütüm yok diye diyee kendimi strese soktum.4 ay ataginda meme reddi yaşadık aha dedim bitti işte ne kadar verdiysem almadı. Kimse de demedi geçecek emzirmeye devam et diye. Bu sefer de aç kalcak diye takinti yaptım mama verdim. Bı yandan da Elle sağıma başladım biberon tatlı geldi öyle içmeye başladı sonra da unuttu gitti bidaha da emziremedim. Şuan 22 aylık hala sıktigimda sütüm geliyo o kadar pişmanım ki. Bana çok bağlı bı çocuk değil babasına bırakır akşamları dışarı cikarim aramaz bile beni emzirmeye bağlıyorum ben. Kardeşimi zorladım emzirsin diye ataklarda da devam etti şimdi o da 14 15 aylık o kadar bağlı ki annesine imreniyorum. Emzirirkenki bakışı gülüşü nimet yaa valla
Annisi24 utkummm bazen kesintisiz bazen de sık sık uyanıyo diş zamanı özellikle belli ediyo kendini bu sıra yüzüstü dönüp uyanıyo belli olmuyo açıkçası 😅😅
utkummm ikikedibirbebek daha alt iki disi var sadece ve hep boyle dogdugundan beri 2 saatten uzjn uyumuyoz resmen iki saatide sansli gunumuzdeysek😫