[silindi] E bebeğin her şeyi saçmalık bir ürün iade ediyorsun eğer ki o ürünü indirimli bir şekilde almışsan diğer ürünlerinden de yaptığı indirimi o üründen düşüyor . değişim yapmak istiyorsun yapamıyorsun çek veriyor saçma sapan bir firma internetten aldığın şeyi mağazada asla değiştirmiyor bence Ebebekten asla alışveriş yapmamak lazım kendilerini düzeltmeleri için