Ballikizim99 Mazikeen ay cidden mi neyse vardır bi bildiği asla kınamam göğüslerim sarkmasın diye emzirmeyende oluyormuş ama bunu çok çok az kişi yapar diye düşünüyorum🙄
gg3848 [silindi] böyle saçmalık görmedim gerçekten annelere yapılan bu psikolojik baskı çok rahatsız edici bir anne zaten sütü olsa çocuğuna mama vermez evet istisnalar var göğsüm sarkmasın diye emzirmeyen vs ama çok nadir
asrinhatasi [silindi] yaparlar inanırım. Bir dönem ebebekte daha ucuz diye ordan mama alıyordum. Normal alışverişte atmadıkları anne sütü destekleme mesajını mama alışverişinde atıyorlardı. Bu konuda ebebek biraz haddini aşıyor.
Grimor88 Bu arada e bebekten artık asla alışveriş yapmıyorum fiyatları çok şişirdiler lcw ve defactoyla yarışıyor fiyatları. Defactoda indirimde 350ye takım var ve çok şık e bebektekşler ebe fistanı gibi ve 500 tl. Önceden kalıbını beğenir alırdım ucuzdu ama şimdi ordan alacağıma defactodan alıyorum çok saçmaladılar son zamanlarda
balyavrum Konudan bağımsız bi sorum var ya. Doğumda ne olur olmaz diye mama almıştım. Bebeğime 10 sefer falan verdim daha da vermedim anne sütü alıyor. Şuan o mama kullanılır mı? Ağzı kapalı duruyordu.
elmacekirdegii [silindi] bu ülkede kim ne derse desin anne sütü zorbalığı diye bir durum kesinlikle var. Annenin sütü yetersiz olabilir, bebek memeyi reddetmiş olabilir. Annenin bebeğini ne şekilde beslediği anne ve bebekten başka kimseyi ilgilendirmemeli. Diğer ülkelerde anne dinlenebilsin diye mama takviyesiyle ilerliyorlar burada da anne dinlenmesin açsın memesini emzirsin işi ne diyorlar. Ben şahsen ikinci çocuğum olursa mama destekli gitmeyi düşünüyorum çünkü bu çocuğum beni çok zorladı hem psikolojik hem bedensel olarak. Kesinlikle şikayette bulunun bu şekilde bir cevap olamaz saçmalık. Zaten ebebek çalışanları bir değişik kaç kere şikayet ettim yaptıklarını hatırlamıyorum bile. Müşteriye laf yetiştireceklerine işlerini düzgün yapsınlar.
bmt1924 [silindi] saçmalamışlar resmen . Ben direk trendyoldan alıyorum çoklu olunca tanesi 525 e geliyor
ekimkizi_ [silindi] heeeh bir satiş temsilcilerinin emzirmeyen anneye laf sokmadiğı,üzmediği,yüklenmediği kalmisti ayrica ben almistim gecenki indirimden hayir şu an indirim yok demek cok mu zor ya,kim tembihliyo acaba yada kendi fikrimi
minnakkofte [silindi] yuhh sanki sigara indirimi istemissiniz ne kadar saçma.sanki herkes keyfinden mamaya bi ton para döküyor..afedersiniz bi tarafımı yirtiyorum yiyip icmedigim kalmadı sütüm 50cc üstüne çıkmıyor bebeğim emmiyor sağıyorum ki ilkinde de hep azdı yapısal..napayım mesela anne sütü önemli diye cocugu aç mı bırakayım Allah akıl fikir versin
Mavigokyuzu [silindi] cevabı bizimle de paylaşır mısınız ? Çok merak ettim böyle bir politikalari var mı diye gerçekten? Gerçekse çok vahim çünkü
cokbilmismom [silindi] eee yok artık sacmalik yanii. Ben e bebekten almıyorum genelde civilde daha uygun oluyor mamalar yada Migros’tan alıyorum
Mnli [silindi] ahaha bu ne saçma bişey ya sütü olmayan anne şey mi diyecek mama pahalı ben emzireyim hangi anne zaten zevkten mama verir