Dilann92 31 yaşındayım ,2 çocuğum var biri 4 buçuk yaşında diğeri 7 aylık .Ben 2. Çocuğu istemiyorum ,plansız bir gebelik oldu.tabikide çocuklarımı çok seviyorum ama gerçekten çok zor .bankacıyım şu an doğum iznindeyim .2. Çocukla birlikte psikolojimde gitti ,bence 1.çocuktanda çok şey gidiyor ,eskisi gibi vakit ayıramıyoruz , sabrımız çok tükeniyor ,çok yıprandık