Sürekli kafamda dönen bir konu 2. Çocuk . 32 yaşındayım 5.5 aylık bebeğim var ve tek başıma büyütüyorum eşimin desteği çok az. Hep 2 evladım olsun istedim yaş geçtikçe de zorlanıyor insan . Ne yapsam nasıl etsem bilmiyorum. Devlet memuruyum ücretsiz izne ayrıldım . Çalışmayı da özleyeceğimi sanmıyorum . Bi aklım oğlanı büyüt gez dolaş onla diyor . Diğer aklım Merve ikisini bir büyütürsün suan güçlüsün diyor.. offf o kadar kararsızım ki .. ve bu kararı tek başıma verip sonuçlarına tek başıma göğüs germek nasıl olur bilmiyorum.. zaten 1. Bebeğim 2 yıl uğraşın sonucu doğal yolla oldu . Bırakayım korunmayı öyle olursa olur diyorum… ama korkularım da var . Ne yapmalı bilmem…
( sadece iç konuşma kızlar:) )