Dilann92 38 yasinda ikinci cocugunu dogurmus biri olarak yaziyorum🫠 Oglum 5,5 yasindayken kizim dogdu. Kesinlikle benim icin muazzam bir yas araligi. Plansiz bir gebelikti cok da sicak bakmiyordum ikinci cocuga aslinda ama iyi ki iyi ki gelmis kizim. Oglum kardesini cok seviyor hic kiskanmadi desem yeridir. Bana yardimi bile dokunuyor bazen. Ikinci cocuk annenin anneligi tam olarak hissetmesini sagliyor bence. Daha relax daha telassiz daha bilincli bir sekilde sakince buyuyor ikinciler ki ben oglumda resmen kendimi heba etmis bir anneyim ekransiz ilk uc yil, her gun etkinlik beslenmesi, paketli gidasiz buyutmeye cabalari falan filan. Kizimda da bu bilincteyim elbette ama arada kacamaklar olur kafasindayim biraz da. Bu rahatliga ben geldiysem ve kizimi bu denli telassiz buyutebiliyorsam herkes yapabilir. Ha bunlarin yaninda bir de kardeslik duygusu var ki sormayin🥹