Dilann92 çocuk olduktan sonra onu sevmemek bakım vermemek gibi bir durum olmaz tabiki.
Tabii ki :) bahsettiğim haksızlık, ilki yalnız kalmasın istediği ile ikinci çocuğun düşünülmesi. Böyle olunca ilkine odaklı istenen bebek olduğu için tahammül de olmuyor, ikinci bebeğe hazır hissedilmiyor çünkü. Size istinaden söylemiyorum bu arada, şu an arkadaş olarak doğsun fikrine karşı düşüncelerimi yazdım bahsettiğim haksızlık olur düşüncesi oydu. Ama sizin endişenize gelince bence 5 yaş bunu tolere edebilecek bir yaş, kardeş fikrini anlayabilir, öz bakım konularında muhtaçlık bebek kadar fazla değil denge sağlanabilir. İlk zamanlar zor geçer illa ki herkes yeni sürece alışmaya çalışacağı için ama yaş aralığı olarak ideal buluyorum ben