Ayseduman Sinif177 Canım benim biz doktora gittik vahap uğurlu ya Çok iyi ilgileniyor tavsiye ederim sana ama kakadan gitmedik normal muaneye gittik 🙂 Kakasından ara sıra kan geliyo sadece Sende durum nasıll geliyo mu hala