elif23044 Kızlar yarın araştırma hastanesinde randevumuz var bizi neler bekliyor acaba ya kuzum 4 buçuk aylık
Modies elif23044 deri ve kaka testi yapacaklar kaka da kan var mı bakacaklar. Sırtına çizgi çekip kalemle 20 adet damla damlatıp küçük acıtmayan iğne ile deriye işleyecekler.
Esracm elif23044 bizden kan aldılar birde deriye 8 li bir şey batırıyorlar deriye hangisinde kızarıklık olmazsa veya az olursa alerjisi var demekmiş
selenay_ Esracm kızarıklık olmazsa mı olursa mı alerjisi oluyo benim bildiğim kızarıklık olursa alerjisi olmuş oluyo
TBDemir Bende yaptırdım 3,5 aylıktı kan kaka deri yapıldı hiçbirinde çıkmadı ama belirtileri vardı doktorlar olmadığı anlamına gelmez çıkmaması dedi ben diyet yapıyorum şuan
Sinif177 Bebeğimin kakasında kan var ama doktor test istemedi. Süt ve süt ürünleri tüketme dedi. Başka ne yapmam lazım. Bilgisi olan var mı
Ayseduman Sinif177 ayy bendede var bebişimde kan vardı gittii yani baya Bi gelmedi ama muhtemelen göğüs çatlağından olabilir canım
Denizarya34 Sinif177 bize de yapıldı bizden sadece kan alındı süt ve yumurta alerjisine bakıldı her ikisinede var alerjimiz
Ayseduman Sinif177 Canım benim biz doktora gittik vahap uğurlu ya Çok iyi ilgileniyor tavsiye ederim sana ama kakadan gitmedik normal muaneye gittik 🙂 Kakasından ara sıra kan geliyo sadece Sende durum nasıll geliyo mu hala
Sinif177 Ayseduman göğsümde yara yok. Kakası da mukuslu. Muhtemelen biz de alerjik bebeğiz. Süt ürünleri tüketmiyorum ama başka ne alerji yapar bilemiyorum
Ayseduman Sinif177 ben süt ve süt ürünleri tuketıyorum ama onlar dan değil biz randevu aldık kan gelmiyor diye gitmedik keşke gitseydik😕😕
Ayseduman Sinif177 canım ben Sakaryadayım eğitim araştırmaya gidicektik ama doktor kimdi bilmiyorumm... Vahap uğurlu diyee biri var onu tavsiye ettiler bize bakalım pazartesi günü kontrole gidicezzz bi de biz bakalım nasıl biri🙂
Sinif177 Ayseduman benim de eşim sakaryalı. Memnun kalırsanız yazın ben de gösteririm. Bu arada neden daha önce gitmediğinizden pişmansınız. Pişmanmış gibi yazmışsınız
Ayseduman Sinif177 kan geldi yinee yaa girseydik neden olduğu belli olurdu belki alerjik bölümüne almıştık 😕
Denizarya34 Sinif177 benim kızım on aylık 9 aylıkta yapıldı alerji testi dr muz altı aylıktan önce net cevap alamayız çıkmaz dedi veriler yanıltabilir dedi çok erken testler için