Canimbenim65 benim kızım 5 buçuk aylıkken doktor bütün gün oturt, 6 ayda ek gıdaya başlayacak. Kendisini oturtabilmeli dedi. Ben de sabah kalktığımız gibi mama sandalyesinin kemerlerini takarak oturttum. Sıkılana kadar tuttum. Sandalyeyi gittiğim yere götürdüm oturttum. 15 günde bir yetişkin gibi oturuyordu. Hiç yastıkla desteklemedim. Görenler kahkaha atıyordu, koca insan gibi arkasına bile yaslanmadan dimdik oturmasına… demem o ki bütün gün oturt. Düzeltilmiş ayı ile ancak zamanı gelmiş zaten. Annelik sabır sınavı. Koy verme, güçlü ol. Çok ciddi fizyolojik sorunu olmadığı sürece her bebek oturmayı öğreniyor, tamam mı. Takma kafana