ekimkizi_ bebeğim 31 haftalık doğdum çok zor bir süreçten geçtik önce kafasını tutamıyordu çok şükür şu an kafasını tutabiliyor o süreci atlattık kafasını tutamadığı zamanlar sürekli etrafındakiler kafasını tutamıyor kafasını tutamıyor dedi inanır mısınız bazen saatlerce ağladığımı biliyorum çünkü evlat çok farklı onu atlattık şimdi çocuk desteksiz oturamıyor çocuk desteksiz oturamıyor diye tutturdular çocuk sekiz ay 12 günlük ama düzeltilmiş yaşı altı ay 12 günlük hemen hemen iki ay bir haftami erken doğdu şu an motor gelişimlerin yapabiliyor ama dediğim gibi desteksiz oturamıyor ve ben buna çok üzülüyorum etrafındaki herkes bu zamanda oturması gerektiğini söylüyor ayrıca bebeğin 1,5 kg doğdu eve şu an bebeğim 6,5 kg yani normal mi onu da bilmiyorum doktor normal diyor ama etrafındakiler bunu normal olmadığını söylüyor