Orenda_ şizofreni ilaçla kontrol altına alınabilen bir şey. Normal hayatına devam edebilir. Hastaneye kapatılması gerekmez. Ama birinin gözetiminde olmalı, ilacını içtiğini gözüyle görmeli, yuttuğunu teyit etmeli biri.
Kadının psikolojisi bozuk. Hatta yok. Kafasında sesler duyuyor. Sürekli duyduğu bu sesleri dinleyip dediklerini yapmış olabilir. Ben bi dizide görmüştüm. Oradan biliyorum. Zaten zorlanan bir kadının bir de engelli bi çocuğu varmış. Bu normal akıl sağlığına sahip insanı bile yoran bir şey. Kadın çocuklarına bunu neden yaptığını anlayabilecek kapasitede değil. Onları öldüreceğine kendini öldürseydi diyenler olmuş da o ne yaptığını bilmiyor ki. Maalesef ki şizofreni genetik bi şey. Annede varsa çocuklarda da oluyor. Çok zor hayatları olacak bir aileymiş. Burada tek sorumlu ilaçlarını kontrol etmeyen kişi.