Orenda_ Kızlar haberi dün gördüm çok üzüldüm şizofreni hastasıymış kadın, ilaçlarını kullanmayı kesmiş eşi evden çıkınca 2 çocuğunu katletmiş 7 yaşındaki oğlu bedensel engelliymiş bir de, büyük kızı da yoğun bakımda😞 Çok çok üzüldüm
bisusbe_ Orenda_ çok çok üzüldüm yani anneye de bir şey diyemiyorum aklı başında değil sonuçta neden o çocuklar ona emanet edilmiş ki..
Deletedmom_897 Orenda_ Yani madem hasta neden 3 çocuk yanında o kadar üzüldüm ki çocuklarının bileklerini kesene kadar keşke kendini parçalasaydi
bizdejantikizlardik Orenda_ Of içim parçalanıyor psikolojim bozuldu artık bu olaylardan. Nasıl kıyıyorlar aklım almıyor bir türlü. Çocuğumuz grip olsa kendimizi kahrediyoruz nasıl yapılır böyle bir şey bilmiyorum.
Orenda_ bisusbe_ Evt kesinlikle kadın o engelli çocuğunu hiç kucağından bırakmaz namazını falan kılıyormuş, çok da genç ve güzel bir kadın,😞
Orenda_ aura_meselesi_bu_sekerim Keşke çocukları tek bırakmasalardı, bileğini kesmiş kendini ve kimseyi tanımıyormuş
Orenda_ bizdejantikizlardik Bir de şey diyorlar balkonda çamaşır asıyormuş birden içeri girip bıçağı almış çocuklarına saldırmış.Olaydan sorma hem gülüp hem ağlamış kadının ruhsal sağlığının bozuk olduğu belli bence nasıl anlamamışlar bende bunu anlamadım ki böyle bir hastayı takip etmek gerek ilacını içiyor mu içmiyor mu diye.. Çok büyük acı çok…
tavuklupilavv bizdejantikizlardik Nasıl kıyıyorlar aklım almıyor senin aklın olduğu için aklın almıyor. O rahatsızmış işte sadece bu olay için söylüyorum
ekimkizi_ Orenda_ off kadersiz yavrular🥺anne o kadar kötüyse niye yalniz birakmişlar bir cinnet aninda olsa gerek Allahim aklimiza fikrimize mukayet ol🤲🏼
bizdejantikizlardik Orenda_ Ya böyle birinin eline çocuk nasıl veriyorlar. Elinden alınmalıydı o çocuklar hiç mi akraba bilmiyordu konu komşu şikayet etmedi yazık yazık içim gitti
tospikannesi_ Orenda_ valla bunu sorgulamadan önce o çocukları bu vaziyette biriyle yalnız bırakanı sorgulamak lazm. Hangi akılla ya artık telefon kullanmaktan nefret ettim sürekli kötü olaylar 😔
Orenda_ tospikannesi_ Hepimiz aynı şeyi düşünüyorken neden yanındakiler de bunu düşünmedi acaba 😏Vah gidene
Orenda_ bizdejantikizlardik Ayn öyle nasıl güvenerek o çocuklar rahatsızlığı olan bir anneye bırakılır insan anlayamıyor sorumsuzluk başka birşey değil.