Deletedmom196 Balarastos her çocuk farklıdır yine de doktora gittiğinizde danışabilirsiniz içiniz rahatlar. Kimisi 6 ayllıkken emekliyor kimisi yasından sonra takip edersiniz anlarsınız zaten gelişiminden bir sorun olup olmadığını. Sağlıcakla büyüsün bebişler 🥰
yigitalpkurt Balarastos bizde 34 haftada dogduk 8ay 20gunluk ama herseyi normal kilosu gelisimi evet daha dis cikarmadi ama emekliyor tutunarak kalkiyor gelisimi gayet iyi cok sukur prematüre bebekler daha cabuk gelisiyor merak etmeyin
Minikkoalam Balarastos benim bebeğim de 34+5 doğdu şu an 7,5 aylık hala dişi yok..desteksiz tam oturamıyor hala devriliyor biraz dursa...dönmesi de tam değil...ek gıda yemek istemiyor süt alerjisi şüphesi var devamlı ıkınıyor...