Balarastos iki bebeğim de 34+5gunluk doğdu.ama hiç bir şekilde gelişim problemi yaşamadık.sadece ilk oğlum 13 aylıkken yürüdü.o da geç değil.ikinci oğlum 2285 dogdu ama öyle bir toparladı ki anlatamam.5 aylıkken döndü 7 aylıkken oturdu.10.5 aylıkken siraladi.11 aylikken yürüdü ve anne baba mama dede hepsini söyledi.su an 14 aylık 12 kilo şu an geldi gitti meme baba anne abi diyor.yani diyeceğim Hiccc sıkıntı yapmayın erken doğdu diye gelişimi tam zamanında doğan tüm arkadaşlarımdan önde.