tinimini_mom evet canım konuştum doktorlarla . Aslında onlarda kararsız kaldı. Benimde dediğim gibi çocuğun hemogramı, wbc si, plt si iyi. Bunlardaki düşüş lösemiyi düşündürür dedi. Ama işte nötrofil değerlerinin düşüklüğü için hematolpjiye gitmen gerektiğini söylediler . Sanırım yorumlarda nötrofil değerleri 200,300 arası demiştin onu söyledim çok az bunun için gitmesi gerekiyor mikroskopta nötrofil sayımı yaparlar hematolojide dedi