Kızlar öncedende post atmıştım. Ekimde bebeğim hasta olmuştu öksürük. Orada nötrofilimiz 0,46-0,35-0,25 e düştü. Dahada yükselmedi 4 ay oldu. Sürekli hematolojiye gidip kan veriyoruz. Geçen ay 250den 350 ye çıkmıştı tam çıkıyor diye sevincektik 290a düşmüş tekrar. artık üzülmekten kafayı yicem. Diğer değerler normal. Doktor genetik test ve ilik örneği için biraz daha bekleyelim demişti ama artk isteyebilir diye dişünüyorum. Çünkü hastada olmadık düşürecek bir şeyde yaşamadık evdeyiz zaten hep. Tecrübeli olanlar yazabilir mi