uykusuzanne__ dün akşam uyku saatini bir kaçırdım mahvolduk gece 12 de yattı zaten saat başı kalkıyor sabah 7 de ayaktaydık uykusu geldi yattı geri biraz ben de uyuyacağım en fazla bir saat ama olsun o da bir şey. Şu saat başı kalkmalar ne zaman bitecek bilmiyorum