uykusuzanne__ Günaydın güzel hanımlar kızım sağolsun yine ve yine 3 saat uyudu gece şimdi de uyandık oturuyoruz sizler nasılsınız
surprizbebe uykusuzanne__ benimki de uyandı bi de kaka yaptı temizledik iyice ayıldı. Sallıyorum uyursa ne ala
ZeydsMom uykusuzanne__ huhu kan tahlillerim icin gidiyorummm. Ordan da gezmelere 😁 gece recelli ekmek gomuyordum umarim temizlenmistir vucudumdan 🤣
uykusuzanne__ surprizbebe ah ah benim kızım zaten bir kaç gündür hiç uyumuyordu geceleri şimdi yine 3 saat uyudu inşallah uyur sizin bebişte
uykusuzanne__ ZeydsMom gece yersin reçeli ekmekleri birde bir şey yok gibi gezmeye mi gidiyon insan beni de davet eder😋😂
uykusuzanne__ ZeydsMom haha evet çok eğlendik neyse sus bu posta da gelir hiç çekemem kendisini bekliyorum kapıda😂
AnnaGloria uykusuzanne__ bir anda halsizleşmişti ama öyle böyle değil 20 aylık bebek yenidoğan bebek gibi uykudan gözünü açamıyordu sadece bu belirti ile gittik adenovirüs olmuş:( 4 gündür hastanedeydik inşallah bugün çıkıyoruz
_Goktugunannesi__ uykusuzanne__ Günaydın canım oğlum 9 da uyudu 7.30 kalktı kesintisiz yattı bu gece yarabbim şükür bende 12 de uyumuştum uykumu almışım çamaşır katlıyorum temizlik yapıcam