Kızlar yavaştan kesin derim en geç 1 yaşına kadar kesilmiş olması lazım gelişimi normalse eğer ben çok meme emen bebeklerin ek gıdayı da güzel yediklerini sanmıyorum.Etrafımda meme düşkünü 3 çocuk inceledim hepsi ek gıda reddi yaptı ve yemek yememeye başladılar hepside farklı çocuk o yüzden memeye düşkün olmaması için uğraşın polyanacılıkları normal bulmuyorum açıkcası ne zaman kesilmesi gerekiyorsa o zaman kesilmesi taraftarıyım.