aycancaliskaan kulak içi ölcüyorum. Temazsiz olan yanlış ölçüyor. 34 leri görünce örtuyorum normal 35 kere çıkıyor. Bilmiyorum ama biz bile kışın yorganla zor isiniyorsak bence onlarda üşuyordur diye düşünüyorum. Bide bir yerde usuyup usumedigini bu şekilde de anlayabilecegimizi okumuştum ondan bunu yapıyorum.