aycancaliskaan uyku tulumu ayaksız mecbur lastiği sıkı olmayan geniş çorap giydiriyorum çünkü üstünü örtmüyor ciplak ayaklara açıkta kalması benim içim rahat olmuyor çünkü biz üstümüze yorgan atıyoruz ayagimiz kapalı ama beneğin ayağının açıkta ciplak olması mantıksız geliyor. Ayaklı olan uyku tulumundan alacağım ben bu küçüldü sayılır zaten. Ayaklı olması daha rahat olur