NewMomm1 emziren annelerde uykusu bölünmesin diye emzirmeyi bırakıyorlar sadece su veriyorlar bende 11 aylık gece beslenmesini kesmek istiyorum bence açlık değil konu alışkanlık tamamen 🥹 uyku bölünmesi yaşamak çok zor bebekler içinde sağlıklı uyumuyorlar ama kesince 1-2 kere falan uyanıyorlarmış hemen geri uyuyorlar