Arkadaşlar oğlum 14 aylık. Gece 3 kere kalkıp mama içiyor. 3 biberon mama. Zaten uykuya dalmadan önce de 240 cc içiyor. Doktora sordum içiyorsa ver küçük daha dedi ama benim oğlum mamadan çok biberonu emmeye alıştı emzik niyetine kullanmaya başladı. Öğlen de uyumadan önce içiyor. Yani çok fazla tüketiyor içmesinde değilim ama çok uyanıyor. 14 aylık yenidoğan gibi 2-3 saatte bir mama için kalkıyor. Bırakanlar kaç aylıkken bıraktı ve nasıl bıraktı?