Papatya-eylul88 dün ben de bunla ilgili post açtım.
Ben de gaitada gizli kan testi istendi verdim ve kan çıktı. Zaten bu testi yaptırmadan da benim kanlı dışkım oluyordu. Karın guruldaması, karın ağrısı ve kansızlkk var bende. Haftaya ayrı bölüme yönlendirdiler oraya gideceğim sanırım kolonoskopi yapılacak. Sizin saydıklarınız midenizle alakalı gibi duruyor. Ama yine de doktora gitmeli.